5 παραδείγματα από επιτυχημένα website ξενοδοχείων
Στη Hotelwize έχουμε παρουσιάσει τα στοιχεία που συνθέτουν τα καλύτερα website ξενοδοχείων και φροντίζουμε να τα εντάσσουμε σε όλες τις υλοποιήσεις μας.
Σε αυτό το άρθρο έχουμε συγκεντρώσει 5 παραδείγματα από υλοποιήσεις, όπου γίνονται φανερές οι ενέργειες που κάνουν τα ξενοδοχειακά website των πελατών μας επιτυχημένα, οδηγώντας τους σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.
1. NJV Athens Plaza
Το νέο website του NJV Athens Plaza βασίστηκε στο Business Class Canvas της Hotelwize και αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της αποτελεσματικότητας της Hotelwize και της δυνατότητάς της να ανταποκρίνεται στα πλέον απαιτητικά εγχειρήματα.
Το εμβληματικό ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, απευθύνθηκε στη Hotelwize για την ανάπτυξη ενός website που αναδεικνύει την ποιότητα του καταλύματος, το πολυτελές προφίλ του, το σύνολο των παροχών και υπηρεσιών του καθώς και τις έντονες κοινωνικές του δράσεις.
Το Business Class Canvas αποτέλεσε τη βέλτιστη επιλογή για την προβολή ενός ξενοδοχείου πόλης 5 αστέρων όπως το NJV Athens Plaza, ενισχύοντας την εικόνα του στο διαδίκτυο μέσα από μία σειρά χαρακτηριστικών.
- Αισθητική: Ξεκάθαρος σχεδιασμός, με στιβαρές γραμμές και ένταση στη χρήση των εξαιρετικών φωτογραφιών που τα ξενοδοχεία πολυτελείας διαθέτουν.
- Λειτουργικότητα (UX): Εύκολη πλοήγηση και αποτελεσματική παρουσίαση του εκτενούς περιεχομένου του website σε όλες τις συσκευές (responsive hotel website)
- Υπηρεσίες και Παροχές: Ειδικές ενότητες για την βέλτιστη προβολή των επιμέρους λειτουργιών του ξενοδοχείου, όπως Εστιατόριο, Μπαρ, Χώροι Εκδηλώσεων.
- Τοποθεσία: Προβολή της τοποθεσίας, ως κύριου παράγοντα που επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών για τα ξενοδοχεία πόλης, με εξειδικευμένη ενότητα και διαδραστικό χάρτη.
- Κοινωνική Ευθύνη: Παρουσίαση των δράσεων κοινωνικής ευθύνης της επιχείρησης, μέσα από τη χρήση αντίστοιχων ενοτήτων.
2. Divine Cave Experience
Το κατάλυμα Divine Cave Experience αποτελεί μία από τις πλέον πολυτελείς νέες προτάσεις διαμονής στη Σαντορίνη. Για την ψηφιακή του παρουσία απευθύνθηκε στη Hotelwize αναζητώντας ένα website που να υπογραμμίζει τον πολυτελή του χαρακτήρα, να αναδεικνύει τις εξαιρετικές του σουίτες και να παρουσιάζει αποτελεσματικά την εμπειρία του πελάτη κατά τη διαμονή του.
Το canvas που επιλέχθηκε για να υποστηριχθούν οι ανάγκες του Divine Cave Experience είναι το Luxury Resort Canvas, εστιασμένο στην βέλτιστη προβολή της εμπειρίας που το κατάλυμα προσφέρει. Μέσα από ένα συνδυασμό στοιχείων ο καμβάς επιτυγχάνει να καλύψει τις απαιτήσεις των πολυτελών Resort ξενοδοχείων και να ενισχύσει την εικόνα τους.
- Αισθητική: Φρέσκο design με διακριτικά στοιχεία εφέ και περιεκτική παρουσίαση των πλέον σημαντικών πληροφοριών.
- Λειτουργικότητα (UX): Ανοιχτό μενού πλοήγησης για αμεσότερη πρόσβαση στις εσωτερικές σελίδες παροχών και εμπειριών και βέλτιστη προσαρμογή της πλοήγησης σε όλες τις συσκευές (responsive hotel website).
- Πληροφορία: Ολοκληρωμένη παρουσίαση τόσο των επιλογών διαμονής όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
- Εμπειρίες: Ανάδειξη, με ειδικές ενότητες, των εμπειριών που ο επισκέπτης του καταλύματος μπορεί να έχει εντός αυτού ή έξω από αυτό, παράλληλα με τη χρήση προτάσεων και διαδραστικού χάρτη στην ενότητα τοποθεσίας.
3. Balos Beach
Το website τού ξενοδοχείου Balos Beach αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήσης της τεχνολογικής υπεροχής της Hotelwize για το συνδυασμό της υψηλής αισθητικής με την αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις. Μέσα από τη "Liquid e-Commerce" ενσωμάτωση της διαδικασίας κράτησης στο website του ξενοδοχείου, δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να προχωρήσει σε κράτηση μέσα από πολλαπλές ενότητες της ιστοσελίδας και να την ολοκληρώσει χωρίς να φύγει από αυτό.
Για την ανάπτυξη του website του Balos Beach επιλέχθηκε το Apartments & Suites Canvas, δίνοντας έμφαση στην προβολή των διαμερισμάτων σε όλες τις συσκευές (responsive hotel website) και σουιτών του ξενοδοχείου και εστιάζοντας στην υποστήριξη των πωλήσεων του καταλύματος.
Ο καμβάς Apartments & Suites σε συνδυασμό με το "Liquid e-Commerce " booking flow ενδυναμώνουν τις ενέργειες πωλήσεων του ξενοδοχείου, βάσει ενός συνόλου από λειτουργικότητες που (widgets) που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να ξεκινήσει τη διαδικασία κράτησης από οποιοδήποτε σημείο του website χωρίς να φύγει από αυτό.
- Προβολή Δωματίων & Σουιτών: Ενισχύεται η εικόνα των επιλογών διαμονής της μονάδας, δίνοντας έμφαση στο εσωτερικό και τις παροχές του ξενοδοχείου.
- Ενίσχυση Πωλήσεων: Μέσα από τη χρήση της "Liquid e-Commerce " ενσωμάτωσης της διαδικασίας κράτησης, οι κρατήσεις ολοκληρώνονται στο website αυξάνοντας το conversion rate και τις απευθείας κρατήσεις.
- Προβολή Προσφορών: Οι διαθέσιμες προσφορές παρουσιάζονται δυναμικά, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σε επίπεδο πωλήσεων.
- Περιοχή: Μέσω διαδραστικού χάρτη αλλά και παρουσίασης των highlight της περιοχής προβάλλονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής του ξενοδοχείου.
4. Xenios Chalet
Το Xenios Chalet αποτελεί μία εξαιρετική περίπτωση χειμερινού ξενοδοχείου που μέσα από το website του στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας, την προβολή της ποιότητας και τον εμπλουτισμό της εμπειρίας των πελατών του.
Η λύση της Hotelwize για website για χειμερινά ξενοδοχεία ή για καταλύματα σε ορεινούς προορισμούς, η οποία επιλέχθηκε και για το Xenios Chalet είναι το Mountain Hotel Canvas. Το εξειδικευμένο αυτό canvas που προσαρμόζεται σε όλες τις οθόνες (responsive hotel website) εστιάζει στις ανάγκες των πελατών των χειμερινών καταλυμάτων. To Mountain Hotel Canvas παρουσιάζει με επιτυχία την ποιότητα των επιλογών διαμονής, τις παροχές του καταλύματος αλλά και τις δραστηριότητες και εμπειρίες που έχει τη δυνατότητα να βιώσει ο επισκέπτης του ξενοδοχείου κατά τη διαμονή του, εντός του καταλύματος ή εκτός αυτού.
- Το website του Xenios Chalet, προβάλει το κατάλυμα εκμεταλλευόμενο τα ιδιαίτερα στοιχεία του Mountain Hotel Canvas.
- Αισθητική: Design με λιτές γραμμές που εστιάζει στην ανάδειξη της cozy "ζεστής" ατμόσφαιρας που τα ορεινά ξενοδοχεία προσφέρουν.
- Λειτουργικότητα (UX): "Above the fold" προβολή της φόρμας αναζήτησης διαθεσιμότητας για ενίσχυση των πωλήσεων και ανοιχτό μενού για αμεσότερη πρόσβαση στις διάφορες ενότητες του website.
- Παρουσίαση Πληροφοριών: Ξεκάθαρη και σε βάθος παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με τις επιλογές διαμονής, τις παροχές, τις προσφορές και τις διαθέσιμες δραστηριότητες και εμπειρίες.
- Φωτογραφίες: Εκτενής χρήση φωτογραφιών του καταλύματος, της περιοχής και των προτεινόμενων δραστηριοτήτων και slideshow μεγάλων διαστάσεων στην ενότητα gallery.
5. La Madone
Τυπικό δείγμα της παραδοσιακής φιλοξενίας στη Νότια Γαλλία, η βίλα La Madone, αναζήτησε από το νέο website της όχι μόνο την προβολή των εγκαταστάσεων διαμονής και χαλάρωσης και των διαθέσιμων δραστηριοτήτων, αλλά και τη μεταφορά στο διαδίκτυο της εμπειρίας που οι επισκέπτες της βίλας θα έχουν.
Η ομάδα της Hotelwize επέλεξε για την προβολή της La Madone το Villas Canvas, την ειδική πρότασή της για δημιουργία website για βίλες. Ο καμβάς, με απλή αισθητική και ξεκάθαρη παρουσίαση των πληροφοριών του καταλύματος, μπορεί να υποστηρίξει άριστα τόσο την ανάγκη για δυναμική προβολή των βιλών, όσο και το περιορισμένο υλικό που συνήθως παρόμοια καταλύματα έχουν.
Ο καμβάς που επιλέχθηκε για τη βίλα La Madone διαθέτει τα στοιχεία εκείνα που διασφαλίζουν την βέλτιστη παρουσία του καταλύματος στο διαδίκτυο.
- Αισθητική: Design με λιτή αισθητική που ανταποκρίνεται στο εύρος περιεχομένου των βιλών και χρήση φωτογραφιών μεγάλων διαστάσεων για ξεκάθαρη προβολή της εμπειρίας φιλοξενίας.
- Λειτουργικότητα (UX): Ανοιχτό μενού για αμεσότερη πρόσβαση στις επιμέρους πληροφορίες και βέλτιστη προσαρμογή της πλοήγησης σε όλες τις συσκευές (responsive hotel website).
- Τοποθεσία: Προβολή μέσα από διαδραστικό χάρτη της τοποθεσίας του καταλύματος σε σχέση με τα κυριότερα σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής.
- Ευελιξία: Δυνατότητα χρήσης μηχανής κρατήσεων για απευθείας κρατήσεις ή εναλλακτικά παροχή φόρμας ενδιαφέροντος.
Μάθετε περισσότερα για τη νέα πλατφόρμα Hotelwize στην οποία βασίζονται όλα τα νέα websites της Hotelwize, η οποία εξασφαλίζει:
- Υψηλές ταχύτητες - έως 99% στους ελέγχους Google
- Ίδιες ταχύτητες σε κάθε χώρα και ήπειρο, μέσω της λειτουργίας Georeplication
- Anti-hacking αρχιτεκτονική για επιπλέον ασφάλεια δεδομένων, μέσω χρήσης στατικών αρχείων HTML σε συνδυασμό με πλήρως δυναμικό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου
- Δομή Βελτιστοποίησης για Μηχανές Κρατήσεων (SEO)
- Συμμόρφωση με τις κατευθύνσεις της ΕΕ σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR)
- Συμβατότητα με πρωτόκολλα προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία
- Απεριόριστα back-up για τη διασφάλιση του περιεχομένου σας
Επικοινωνήστε με την ομάδα των ειδικών της Hotelwize, μοιραστείτε μαζί μας τα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματός σας και τους στόχους σας σχετικά με την online παρουσία σας, ώστε να επιλέξουμε μαζί την αισθητική που θα αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο το κατάλυμά σας!